Verkeerstechniek in de praktijk

Renovatie Utrechtsebaan
De Utrechtsebaan is toe aan vernieuwing. Daarom vernieuwen wij in opdracht van gemeente Den Haag deze belangrijke verkeersader om Den Haag bereikbaar ...

Minder dodelijke slachtoffers N-wegen
Compact Ecorail. Een geleiderail die bijdraagt aan het verlagen van het aantal dodelijke slachtoffers of slachtoffers met zwaar letsel door een ongeva...

Onderhoud technische installaties spoortunnels Zee-Zevenaar
Wij zorgen dat cruciale onderdelen van onze infrastructuur beschikbaar zijn en beschikbaar blijven.

Technische renovatie van zeven bruggen: Rotterdams doorwerken
Rotterdam, wereldstad. Stad van havens, stad van water. En dus ook een stad van bruggen.

Stadsbaantunnel in Utrecht: een perfect passende puzzel
Om steden leefbaar te houden, verkeersstromen te beperken én te versoepelen, zijn slimme oplossingen nodig. Steeds vaker ook ondergronds.

Eftelingverkeer slim in goede banen
Hoe leid je al dat verkeer van en naar De Efteling letterlijk in goede banen en los je de files op?

Autoluwe stad, maar 24/7 toegankelijk: hoe doe je dat?
BAM Infra Verkeerstechniek is expert op dit terrein en ontwikkelt, plaatst en onderhoudt zulke systemen in tal van steden, waaronder Den Haag.

BAM werpt duurzaam licht op de snelweg
Nieuwe toepassingen die zuinig zijn met energie, die besparen op onderhoud en de kwaliteit verbeteren.

Gebiedscontract Midden-Noord – Noord-Holland
BAM Infra is sinds 2017, samen met Engie Services en Krinkels tien jaar lang verantwoordelijk voor het onderhoud in het gebied Midden-Noord in No...

Sluiskiltunnel
De Sluiskiltunnel is een belangrijke schakel in de ontsluiting van Zeeland als geheel en Zeeuws-Vlaanderen in het bijzonder: de noord/zuid-verbinding ...

N211 – eerste CO2 negatieve weg
De N211 tussen Den Haag en het Westland wordt de eerste CO2-negatieve weg. Dat betekent dat bij het groot onderhoud meer CO2 wordt opgevangen dan dat ...

De Rotterdamsebaan
Bouwen aan een duurzame leefomgeving en het verbeteren van de mobiliteit. Bij het project de Rotterdamsebaan komt dit allemaal samen. In opd...

Stationsgebied Driebergen-Zeist; compacte OV-knoop met goede doorstroming
Files bij de spoorovergang, overvolle fietsstallingen en een te kort aan parkeerplekken. Belangrijke redenen om het stationsgebied Driebergen-Zeist fl...

Aanleg spitsstroken A7/A8
De aanleg van de spitsstroken op de A7 en A8 tussen Purmerend-Zuid en Oostzaan is onderdeel van het programma ‘Beter Benutten - Metropoolregio A...

N261
De N261 in Midden-Brabant, ook wel “Eftelingweg” genoemd, loopt over de Midden-Brabantweg van Waalwijk langs Kaatsheuvel en Loon op Zand naar Tilb...

Poort Neerbosch Nijmegen
In grote lijnen betreft het project de reconstructie van het kruispunt Neerbosscheweg – IJpenbroekweg – Hogelandseweg, de aanleg/aanpassin...

N33 Assen-Zuidbroek
De verbetering van de N33 tussen Assen en Zuidbroek, onder meer door de uitbreiding van 2x1 naar 2x2 rijstroken. Het tracé is 39 kilometer lang...