Plaatsen van geleiderail nu fysiek minder belastend, veiliger én sneller Door te werken met een zelf ontwikkelde gps-gestuurde heimachine en een machinale plankenhanger is het werk fysiek minder belastend en veiliger voor de monteurs. Én ook nog eens sneller.
LED-OP Veiliger oversteken voor voetgangers en fietsers met LED-OP; een innovatief attentiesysteem met dynamische led-belijning voor oversteekplaatsen.
Emissieloos graven langs de A22 We verduurzamen de huidige, traditionele verlichting langs de A22 en vervangen deze door LED verlichting. En dat doen we op een duurzame manier: met onze elektrische graafmachine. Onze onderaannemer laten we ook kennismaken met dit materieel. Zo verduurzamen we niet alleen ons eigen werk, maar ook de keten.
Zeeland veiliger de zomer in door aanpassingen afrit 33 Een betere doorstroming én een veiligere verkeerssituatie.
Hybride systeem voor een leefbare én veilige binnenstad Met dit systeem kan een gemeente heel gericht, op gekozen momenten, de binnenstad autoluw én autovrij maken.
Safelight helpt voetgangers veilig naar de overkant Een verkeerslicht voor voetgangers met een extra waarschuwing voor mensen die lopend op hun smartphone kijken.
Compact Ecorail Een geleiderail die bijdraagt aan het verlagen van het aantal dodelijke slachtoffers op N-wegen, die we kunnen plaatsen zonder bomen te kappen en die kabels en leidingen in de grond met rust laat.
Unieke innovatie gladheidmeldsysteem Veilig de weg op, omdat er op tijd is gestrooid. Dankzij onze gladheidmeldsystemen kan dat op veel wegen en fietspaden in Nederland. Ter vervanging van de traditionele bedrade sensor in het wegdek, hebben we nu een draadloze sensor ontwikkeld. Een mooie innovatie waar BAM octrooi op heeft gekregen.
Renovatie Utrechtsebaan De Utrechtsebaan is toe aan vernieuwing. Daarom vernieuwen wij in opdracht van gemeente Den Haag deze belangrijke verkeersader om Den Haag bereikbaar te houden.
Onderhoud technische installaties spoortunnels Zee-Zevenaar Wij zorgen dat cruciale onderdelen van onze infrastructuur beschikbaar zijn en beschikbaar blijven.
Technische renovatie van zeven bruggen: Rotterdams doorwerken Rotterdam, wereldstad. Stad van havens, stad van water. En dus ook een stad van bruggen.
Stadsbaantunnel in Utrecht: een perfect passende puzzel Om steden leefbaar te houden, verkeersstromen te beperken én te versoepelen, zijn slimme oplossingen nodig. Steeds vaker ook ondergronds.
Eftelingverkeer slim in goede banen Hoe leid je al dat verkeer van en naar De Efteling letterlijk in goede banen en los je de files op?
Autoluwe stad, maar 24/7 toegankelijk: hoe doe je dat? BAM Infra Verkeerstechniek is expert op dit terrein en ontwikkelt, plaatst en onderhoudt zulke systemen in tal van steden, waaronder Den Haag.
BAM werpt duurzaam licht op de snelweg Nieuwe toepassingen die zuinig zijn met energie, die besparen op onderhoud en de kwaliteit verbeteren.
Gebiedscontract Midden-Noord – Noord-Holland BAM Infra is sinds 2017, samen met Engie Services en Krinkels tien jaar lang verantwoordelijk voor het onderhoud in het gebied Midden-Noord in Noord-Holland.
Sluiskiltunnel De Sluiskiltunnel is een belangrijke schakel in de ontsluiting van Zeeland als geheel en Zeeuws-Vlaanderen in het bijzonder.
N211 – eerste CO₂ negatieve weg Dat betekent dat bij het groot onderhoud meer CO₂ wordt opgevangen dan dat er vrijkomt.
De Rotterdamsebaan In opdracht van de gemeente Den Haag bouwen wij deze nieuwe weg met onder andere de meest duurzame tunnel van Nederland.